Na listopadový UP Business Camp dorazí hvězdy startupové scény

Ilustrační foto: Archiv VTP
Úterý 16. říjen 2018, 13:00 – Text: Dana Jurková

Zakladatel největší internetové online kuchařky v ČR Libor Hoření, manažer digitálního marketingu Red Bullu Milan Formánek nebo tvůrce hranolkového street food konceptu Faency Fries René Müller, to jsou jména řečníků UP Business Campu, který proběhne 24. listopadu na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého. 

„UP Business Camp bude letos nabitý inspirativními přednáškami, workshopy a doprovodnými akcemi. Rozšiřujeme ho obsahově o blok věnovaný hi-tech startupům a technologiím na akademické půdě. Například o zahraniční zkušenosti se zakládáním spin-off společností se podělí Martin Raditsch z německé Goethe univerzity. Na své si přijdou i milovníci marketingu nebo příběhů úspěšných mladých podnikatelů,“ uvádí organizátor Michal Kukučka z Vědeckotechnického parku Univerzity Palackého. 

„I letos zahrneme lokální hvězdy. Účast potvrdili Šimon Pelikán, který realizuje výletní plavby po Olomouci, nebo Vladislava Závrská, autorka designového zápisníku Knihář. Oba jsou absolventi naší univerzity. S dalšími řečníky dále jednáme,“ přibližuje Kukučka. 

Camp bude vidět na více akcích 

Šestý ročník konference o cestě k úspěšnému podnikání odstartuje s předstihem Roadshow Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest se 4 zahraničními řečníky, a to ve středu 31. října v olomouckém Vault 42. UP Business Camp bude u toho.  

Ve středu 7. listopadu se můžete těšit na zajímavou přednášku z kosmického inkubátoru ESA BIC Prague, která proběhne pod hlavičkou Campu v univerzitním UPointu. 

Souboj startupů na univerzitní půdě 

Poprvé budou mít na Campu mladí podnikatelé možnost soutěžit o nejlepší pitch, během kterého ve dvou minutách představí svůj nápad před zkušenou porotou. Vítězové dostanou příležitost zasoutěžit si o hodnotné ceny, a hlavně představit svůj projekt před investory, českými startupovými mentory a dalšími osobnostmi z byznysové sféry při druhém ročníku olomouckého Business Plesu v rámci Startup Klubu, který se koná 25. ledna 2019 v NH Collection Olomouc Congress.

Kromě publicity při této akci s návštěvností více než 700 hostů mohou využít možnosti networkingu s ostatními účastníky Startup Klubu. Zájemci se už nyní mohou přihlašovat ZDE.

Větší prostor pro studenty, interaktivnější doprovodný program

Organizátoři se letos rozhodli upravit ceny vstupenek tak, aby byly dostupnější pro studenty. Do 4. listopadu tak mohou zájemci získat lístky na konferenci za zvýhodněnou cenu. „Chceme motivovat studenty ke startu podnikání. Na konferenci mohou nasát potřebné informace k rozjezdu vlastního businessu. Stejně tak podporujeme naše absolventy,“ upřesnil Kukučka.  

Na účastníky čeká kromě stánků partnerů interaktivní program v průběhu konference. Těšit se mohou na 3D tisk, virtuální realitu, osobnostní testy, aktivity Pevnosti poznání nebo workshop zaměřený na udržitelný rozvoj. „Domluvili jsme spolupráci s agenturou ARPOK, která dělá osvětu v globálním rozvojovém vzdělávání. Na workshopu si účastníci zkusí vytvořit něco sladkého nebo i praktického na nákupy. Více v tuto dobu nebudu prozrazovat,“ dodal s úsměvem Kukučka. 

Konferenci organizuje Vědeckotechnický park Univerzity Palackého za finanční podpory Komerční banky. Konferenci podporují Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest, Olomoucký kraj, Okresní hospodářská komora Olomouc. Mediálními partnery jsou Olomouc.cz, City.cz a Czechstartups.org. Více ZDE.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)