Podpořte studentku FTK UP a její projekt v Social Impact Award

Foto: VTP UP & SIA
Pátek 13. září 2024, 9:59 – Text: (luc)

Studentka Fakulty tělesné kultury UP Karolína Tomášková se s projektem ADHD Superpower probojovala do finále prestižní soutěže o nejlepší podnikatelské projekty se sociální tematikou Social Impact Award (SIA). Do 30. září ji můžete podpořit v soutěži svým hlasem. Karolína je absolventkou předmětu Úvod do podnikání aneb jak založit startup, během kterého rozvíjela myšlenku na vlastní byznys se sociální tematikou. Jejím cílem je šířit osvětu a pozitivní vnímání ADHD zejména u dospělých. Osobně na ADHD nahlíží jako na super schopnost, která ovšem může ztěžovat život, způsobuje úzkosti, deprese a nepochopení společnosti. S projektem ADHD Superpower plánuje přednášky, besedy a se svým týmem pracuje na vytvoření informačního webu, který může lidem s ADHD a jejím blízkým zlepšit život. S projektem se zúčastnila také soutěže o nejlepší podnikatelský nápad Podnikavá hlava, který pravidelně pořádá Vědeckotechnický park UP. Krátce nato se společně s dalšími deseti projekty dostala do finále 13. ročníku mezinárodní inkubační soutěže SIA. Tři nejlepší projekty si ze soutěže odnesou výhru 1500 EUR. Podpořit projekt ADHD Superpower svým hlasem můžete zde.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)