Do Olomouce dorazí úspěšní podnikatelé, přijedou na UP Business Camp

Repro: Žurnál UP
Pondělí 2. říjen 2017, 13:00 – Text: Dana Jurková

Marcel Gecov, vicemistr světa ve fotbale do 20 let, nebo Jan Vlachynský, spolumajitel Baru, který neexistuje. Oba přijedou 11. listopadu na pátý ročník univerzitní konference UP Business Camp, kde poodhalí úspěchy svého podnikání. Společně s nimi do Olomouce dorazí i historicky nejmladší radní v ČR a student práv Dominik Feri. Na konferenci chce motivovat mladé lidi k podnikání a aktivní roli ve společnosti.

„Naše konference je určena pro začínající podnikatele, firmy a kohokoliv, koho zajímá marketing, podnikání, startupy, příběhy úspěšných podnikatelů a zajímavých osobností,“ uvedl Michal Kukučka, hlavní organizátor konference. „UP Business Camp je jednou z největších akcí podobného typu na Olomoucku,“ dodal.

Novinkou letošního ročníku konference bude v angličtině vedený workshop o budování značky s Paulem Skahem, který má za sebou tvorbu strategií pro takové firmy, jako jsou Orange nebo HBO. Organizátoři připravili i workshop s Jakubem Dohnalem z advokátní kanceláře Dohnal Pertot Slanina, který přiblíží úskalí podnikání a nabídne praktické rady z právního pohledu.

Z garáže do podnikatelské reality

Jak začali od píky, jak překonali počáteční neúspěchy a kam až to dotáhli? O tom bude povídat Jan Vlachynský, spolumajitel populárních brněnských podniků Bar, který neexistuje, Super Panda Circus a 4pokoje. Jaká je podnikatelská realita? O svou zkušenost se podělí Radek Hudák, marketingový manažer ve Slevomatu, který má zodpovědnost za kampaně s milionovými měsíčními budgety. Na konferenci vystoupí i Jakub Tížek, zakladatel internetové společnosti FairList a dotační společnosti James Grant, který dnes investuje většinu své energie do podpory začínajících podnikatelů.

Podnikání hlavou

Pokud se říká, že začátky jsou vždy nejtěžší, tak v podnikání to platí dvojnásob. Konference proto představí vítěze soutěže Podnikavá hlava, kterou pořádá Univerzita Palackého. „Vítězný soutěžní nápad cestovního filtru odprezentuje Radek Oborný z firmy FLO-BRO,“ upřesnil Kukučka.

Cesta za hranice

Jak prorazit za hranicemi České republiky, proč nasát zahraniční atmosféru a vydat se do světa se svým originálním produktem? Na takové otázky se zaměří teprve osmnáctiletá Lucy Štruncová, která ve své firmě LC Tools vyrábí kvalitní nástroje s polymery. „Lucy je tím správným příkladem, proč se nebát podnikání zkusit i v mladém věku,“ uvedl Kukučka. Inspiraci z netradiční cesty za hranice pak v Olomouci představí Marek Aldorf z pražského podnikatelského inkubátoru ESA BIC, který se zaměřuje na rozvoj technologicky progresivních startupů s vesmírnými technologiemi a systémy.

Tajemství podnikatelského úspěchu

Kromě Marcela Gecova, který podniká s architektonickým ateliérem Delicode, vystoupí na konferenci i Jiří Doležal a Jan Emler. Ti přijedou s příběhem motivačního diáře Doller, na jehož rozjezd získali peníze pomocí crowdfundingové kampaně.

Konference se uskuteční na Právnické fakultě UP za finanční podpory Komerční banky a společnosti Busyman. Partnery konference jsou Olomoucký kraj, Okresní hospodářská komora Olomouc a Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest.

Předprodej vstupenek za zvýhodněnou cenu a registrace na konferenci probíhají na webu www.upbusinesscamp.cz, kde naleznete i další partnery konference.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)