Katedra komunikace představila svoji vědeckou práci

Foto: Martin Višňa
Úterý 19. listopad 2024, 8:00 – Text: (vim)

Šestý Vědecký stand-up cyrilometodějské teologické fakulty patřil katedře komunikace, která patří mezi nejmladší fakultní pracoviště. Jak uvedl vedoucí katedry Jaroslav Franc, byla výzva takto zhuštěně prezentovat realizované výzkumy před kolegy akademiky a studujícími. První patnáctiminutovky se chopil zahraniční host katedry Damian Guzek z Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, který pohovořil o reakcích uživatelů médií na autoritu papeže Františka. O hlavách katolické církve mluvila i Veronika Müllerová, která se zabývala komunikací posledních tří papežů k problematice sexuálního zneužívání mladistvých v církvi. Další dva příspěvky se týkaly českých médií veřejné služby. Michaela Vetešková představila zajímavé informace o tom, jak televizní a rozhlasoví zpravodajové emočně zvládají krizové situace, jako například válečné konflikty, v nichž se pracovně ocitají. Stand-up pak završila Renáta Sedláková svým výzkumem zaměřeným na veřejnoprávní televizní zpravodajství o romské menšině a otázkou, jestli tento obraz nevypovídá více o majoritní společnosti. Čtveřici krátkých vystoupení vyslechlo přes třicet posluchačů, došlo i na krátkou diskuzi.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)