Univerzita Palackého zve k debatě na téma Fake News

Zdroj: Pixabay.com
Čtvrtek 26. duben 2018, 12:09 – Text: Milada Hronová

Už ve středu 2. května se v aule pedagogické fakulty uskuteční veřejná debata o aktuální problematice dezinformací v mediální a společenské sféře. Na téma Fake News: Pravda, lži a polopravdy ve veřejném prostoru budou společně s odborníky Univerzity Palackého diskutovat moderátoři České televize.

 „Velmi vítám formát této debaty, v němž pohledy profesionálních novinářů a odborníků mohou být konfrontovány s názory studentů i dalších návštěvníků,“ řekl Karel Páral z katedry mediálních a kulturálních studií a žurnalistiky filozofické fakulty. Bude jedním z diskutujících a je přesvědčen, že právě taková setkání bezesporu tříbí kritický přístup k informacím. „Je to předpoklad pro rozpoznávání hranic mezi realitou a polopravdami, které dnes a denně zaplavují veřejný prostor,“ dodal. 

V aule pedagogické fakulty budou  v květnovém popoledni debatovat také Michal Kubal, moderátor České televize, jeho kolega redaktor a moderátor večerního interaktivního pořadu 90 ČT24 Tomáš Drahoňovský a Kamil Kopecký společně René Szotkowskim z Centra prevence rizikové virtuální komunikace Univerzity Palackého (E-Bezpečí).

Debata je určená nejen studentům, ale i široké veřejnosti. Uskuteční se 2. května od 13 hodin a pořádá ji Univerzita Palackého ve spolupráci s Českou televizí.

Více ZDE. 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)