Čtvrtý ročník souboje Vyhrň rukáv ovládla přírodověda a FZV

Zástupci oceněných fakult s primářkou Danou Galuszkovou.
Foto: Martin Višňa
Thursday 19 December 2024, 13:00 – Text: David Kresta

Téměř 80 litrů krve a krevní plazmy darovali studenti a zaměstnanci Univerzity Palackého v rámci Souboje fakult v bezplatném darování krve. Do čtvrtého ročníku akce Vyhrň rukáv se zapojilo více než 150 studentů a akademiků.

Vítězství v celkovém objemu darované krve obhájila přírodovědecká fakulta, na druhém místě skončila fakulta zdravotnických věd a na třetím lékařská fakulta. Co se týče procentuálního zastoupení studentů, vyhrála fakulta zdravotnických věd. Novinkou letošního ročníku byla kategorie Fakulta s nejvyšším procentuálním zastoupením z řad zaměstnanců, v níž taktéž zvítězila fakulta zdravotnických věd.

Zástupci vítězných fakult si krásné skleněné plakety převzali na pódiu na nádvoří Zbrojnice během letošního Punče s rektorem pro zaměstnankyně a zaměstnance UP. Za přírodovědeckou fakultu cenu převzal pedagog a prezident Českého červeného kříže Marek Jukl, za fakultu zdravotnických věd pak děkan Jiří Vévoda a studentská senátorka Hana Mrnuštíková. Všem, kteří se do letošního souboje fakult zapojili, poděkovala z pódia primářka transfuzního oddělení Fakultní nemocnice Olomouc Dana Galuszková.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)