Fakulta zdravotnických věd zvolí nového děkana

Grafika: FZV UP
Friday 4 April 2025, 12:00 – Text: (dkr)

Akademický senát FZV UP vyhlásil na svém zasedání v závěru března řízení o návrhu na jmenování děkanem FZV UP pro funkční období 2025–2029. Písemný návrh kandidáta na funkci děkana může podat každý člen akademické obce UP, a to do 22. dubna. Veřejná prezentace kandidátů se uskuteční 13. května, samotná volba nového děkana pak 19. května. 

„Právo podat návrh na kandidátku či kandidáta na funkci děkana fakulty zdravotnických věd má každý člen akademické obce Univerzity Palackého. Návrh musí být podán písemně předsedkyni zvláštní volební komise ve stanoveném termínu, tedy do úterý 22. dubna do 12 hodin," uvedla předsedkyně fakultního senátu Šárka Šaňáková. Ve zvláštní volební komisi zasednou vedle předsedkyně Barbory Uhmanové dále Marinella Danosová, Simona Dobešová Cakirpaloglu, Ondřej Machaczka a Viktor Němec. 

Seznam kandidátů zveřejní volební komise na úřední desce FZV UP nejpozději ve čtvrtek 24. dubna. Veřejná prezentace kandidátů se uskuteční v úterý 13. května ve 13 hodin v posluchárně Teoretických ústavů, samotná volba děkana je pak naplánovaná na zasedání Akademického senátu FZV UP v pondělí 19. května.

Podrobné informace a kontaktní údaje pro podání písemných návrhů kandidáta na funkci děkana najdete ZDE.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)