Katedra komunikace představila svoji vědeckou práci

Foto: Martin Višňa
Tuesday 19 November 2024, 8:00 – Text: (vim)

Šestý Vědecký stand-up cyrilometodějské teologické fakulty patřil katedře komunikace, která patří mezi nejmladší fakultní pracoviště. Jak uvedl vedoucí katedry Jaroslav Franc, byla výzva takto zhuštěně prezentovat realizované výzkumy před kolegy akademiky a studujícími. První patnáctiminutovky se chopil zahraniční host katedry Damian Guzek z Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, který pohovořil o reakcích uživatelů médií na autoritu papeže Františka. O hlavách katolické církve mluvila i Veronika Müllerová, která se zabývala komunikací posledních tří papežů k problematice sexuálního zneužívání mladistvých v církvi. Další dva příspěvky se týkaly českých médií veřejné služby. Michaela Vetešková představila zajímavé informace o tom, jak televizní a rozhlasoví zpravodajové emočně zvládají krizové situace, jako například válečné konflikty, v nichž se pracovně ocitají. Stand-up pak završila Renáta Sedláková svým výzkumem zaměřeným na veřejnoprávní televizní zpravodajství o romské menšině a otázkou, jestli tento obraz nevypovídá více o majoritní společnosti. Čtveřici krátkých vystoupení vyslechlo přes třicet posluchačů, došlo i na krátkou diskuzi.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)