Michal Kalman ve Vědě plus Českého rozhlasu mluvil o wellbeingu a studii HBSC

Friday 1 March 2024, 12:07 – Text: Lenka Peřinová
  • Jak se měří osobní spokojenost?
  • Na jaká témata se olomoucký tým vědců zaměří?
  • Jaká bude hlavní cílová skupina výzkumu?
  • Jak dlouho budou vědci data sbírat a analyzovat, co z nich vyčtou?
  • Chovají se české děti „zdravěji“ než předchozí generace?
  • Jakým způsobem vědci spolupracují s českými školami?

 

Na tyto otázky odpovídal v pořadu Věda plus redaktorce Renatě Kropáčkové hlavní řešitel projektu z Institutu sociálního zdraví CMTF UP dr. Michal Kalman. Dalšími tématy reportáže byly projekt DigiWELL, studie HBSC a webové stránky Zdravagenerace.cz.

 

Rozhovor poslouchejte (od 13:45:10) zde:

https://program.rozhlas.cz/zaznamy#/plus/38/2024-02-28

 

Badatelé z osmi vědecko-výzkumných pracovišť napříč Českem budou zkoumat vliv digitálních technologií na wellbeing, tedy na celkovou osobní pohodu. Tým kolem Michala Kalmana, akademika z CMTF UP, a studie HBSC (Health Behaviour in School-aged Children) se zaměří především na rozvoj výzkumných aktivit v mezinárodním prostředí.

 

O projektu DigiWELL čtěte zde: https://www.cmtf.upol.cz/nc/zprava/clanek/odstartoval-projekt-digiwell-cast-excelentniho-vyzkumu-ve-spolecenskych-vedach-obstara-tym-z-olomou/

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)