Nová výzva pro seniory! Workshopy v Pevnosti poznání

Foto: Pevnost poznání UP
Monday 26 August 2024, 8:00 – Text: (mav)

Interaktivní workshopy pro aktivní seniory nabízí od poloviny září spolek Pro poznání. Organizátoři se zaměří na fyziologii a zdravý pohyb, ale i na trénování mozku a nejrůznější zájmové aktivity. Kurzy Blízká setkání třetího věku se odehrají v Pevnosti poznání, Centru popularizace Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého. 

Senioři ve věku 55+ si vyzkouší nejrůznější hudební nástroje, zacvičí jógu, zapojí svoji kreativitu v tvůrčích dílnách a také se dozví, jaká nebezpečí na ně číhají na internetu. Všechny workshopy zajišťují profesionální lektoři a lektorky. 

„Nabízíme nové možnosti trávení volného času pro seniory. Chceme srozumitelnou a zážitkovou formou rozvíjet jejich poznávací a pohybové schopnosti a ukázat jim, jak se dá efektivně zpomalit proces stárnutí a předejít častým neduhům. Účastníci si běžně na lekcích najdou přátele mezi svými vrstevníky a vznikají nová přátelství,“ uvedla Ivana Fellnerová, vysokoškolská pedagožka a předsedkyně spolku Pro poznání.

Spolek tyto kurzy organizuje s podporou Olomouckého kraje od roku 2016 a každoročně jimi projde několik desítek absolventů. Zájemci najdou registraci na konci srpna na webu olomouckého science centra zde.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)