Online stream vedení UP o plánech a vizích univerzity

Monday 7 December 2020, 7:00 – Text: (red)

S blížícím se koncem roku, který je tradičně spjat s bilancováním a plánováním na rok příští, se vedení UP rozhodlo uspořádat besedu s akademickou obcí k připravovanému Strategickému záměru Univerzity Palackého 2021+, který univerzitu koncepčně nasměruje na příštích 10 let.

Protože aktuální situace nenahrává setkávání tváří v tvář, uskuteční se tato prezentace online, a to streamovaně na Facebooku a YouTube. O vizích a plánech univerzity na příštích 10 let budou hovořit rektor UP Jaroslav Miller, prorektor pro studium Vít Zouhar a prorektorka pro strategické plánování a kvalitu Hana Marešová. Stream proběhne ve středu 9. 12. 2020 od 17:00. Odkazy na stream budou včas zveřejněny na stránkách UP a na sociálních sítích.

Stream můžete sledovat ZDE

Pokud byste měli ke směřování a vizím UP jakékoliv dotazy, můžete je zasílat předem do 9. 12. do 10:00 na adresu faq@upol.cz. Do předmětu uveďte prosím heslo: Stream. Pomůže to očekávané množství dotazů roztřídit do tematických celků, kterým se následně budou rektor a prorektoři věnovat naživo. Otázky bude možné zasílat prostřednictvím chatu také během streamu samotného. Kapacitně a z časových důvodů však bude pravděpodobně možné se věnovat jen některým z nich.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)