Podpořte studentku FTK UP a její projekt v Social Impact Award

Foto: VTP UP & SIA
Friday 13 September 2024, 9:59 – Text: (luc)

Studentka Fakulty tělesné kultury UP Karolína Tomášková se s projektem ADHD Superpower probojovala do finále prestižní soutěže o nejlepší podnikatelské projekty se sociální tematikou Social Impact Award (SIA). Do 30. září ji můžete podpořit v soutěži svým hlasem. Karolína je absolventkou předmětu Úvod do podnikání aneb jak založit startup, během kterého rozvíjela myšlenku na vlastní byznys se sociální tematikou. Jejím cílem je šířit osvětu a pozitivní vnímání ADHD zejména u dospělých. Osobně na ADHD nahlíží jako na super schopnost, která ovšem může ztěžovat život, způsobuje úzkosti, deprese a nepochopení společnosti. S projektem ADHD Superpower plánuje přednášky, besedy a se svým týmem pracuje na vytvoření informačního webu, který může lidem s ADHD a jejím blízkým zlepšit život. S projektem se zúčastnila také soutěže o nejlepší podnikatelský nápad Podnikavá hlava, který pravidelně pořádá Vědeckotechnický park UP. Krátce nato se společně s dalšími deseti projekty dostala do finále 13. ročníku mezinárodní inkubační soutěže SIA. Tři nejlepší projekty si ze soutěže odnesou výhru 1500 EUR. Podpořit projekt ADHD Superpower svým hlasem můžete zde.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)