Přespolní běh ovládla Matějáková a Bachan

Foto: Martin Višňa
Thursday 13 October 2022, 12:00 – Text: (vim)

Přes 250 běžců, z toho stovka žen, vyběhlo na tratě 44. ročníku Přeboru Univerzity Palackého v přespolním běhu, který tradičně pořádá katedra sportu FTK UP. Ženy v prosluněných podzimních Bezručových sadech a na atletickém stadionu musely zdolat 3 km, muži pak 5,5 km. Nejrychleji v cíli byla studentka rekreologie Alena Matějáková, mezi muži student tělesné výchovy a geografie Petr Bachan.

Na ty, kteří se umístili na stupních vítězů, čekala nejen medaile, ale i cena děkana FTK UP v podobě mimořádného sportovního stipendia. Dekorování oceněných se ujal proděkan Zbyněk Svozil, který si trasu také zaběhl. 

„Myslím, že můžeme být spokojení. Přálo nám počasí a i atmosféra závodu byla velice příjemná, studenti se navzájem podporovali, skandovali, při vyhlašování vítězů došlo i na mexické vlny,“ řekla ředitelka závodu Liběna Kováčová z pořádající katedry sportu.  

Výsledky Přeboru UP v přespolním běhu 2022:

Ženy:

1. Matějáková Alena, FTK UP

2. Uhříčková Veronika, PdF UP

3. Belaníková Anna, FTK UP

4. Kotrlá Simona, FTK UP

5. Štramberská Nikola, FTK UP

Muži:

1. Bachan Petr, FTK UP

2. Němec Patrik, FTK UP

3. Zátopek Filip, PF UP

4. Michalec Ondřej, FF UP

5. Dostálek Vojtěch, FTK UP

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)