Rektor UP Jaroslav Miller: Přeji všem úspěšný akademický rok

Jaroslav Miller.
Foto: Gabriela Knýblová
Monday 16 September 2019, 10:53

Vážené kolegyně, vážení kolegové, milé studentky a studenti,

už ani nespočítám, kolikátý semestr a akademický rok zahajuji od mých dřevních studentských a posléze asistentských dob.

Začátek je však vždy stejný. Univerzitu ovládne shon, kampus a jednotlivé fakulty se zaplní stovkami studentů, město ožije a učitelé chystají své přednášky a semináře. Mám tyto dny rád a naplno si užívám energii rodícího se akademického roku.

Chci vás všechny přivítat zpět po prázdninách a po letních dovolených. Především však zdravím posluchače prvních ročníků: přeji vám inspirativní pedagogy, motivující prostředí a uspokojení z toho, že studujete právě na starobylé olomoucké univerzitě.

V minulých letech naše univerzita dosáhla mnoha skvělých úspěchů. Dokázali jsme si, že kolektivním úsilím jsme schopni přenést se přes jakékoliv výzvy a problémy a můžeme vyniknout v jakékoliv oblasti, a to i v ostré mezinárodní konkurenci. V tomto akademickém roce přeji nám všem v první řadě dobrou vůli, ochotu ke spolupráci a připravenost k veřejné službě.  

Nechť je akademický rok 2019/2020 na Univerzitě Palackého v Olomouci úspěšný a pohodový.

Jaroslav Miller

rektor UP

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)