Rektor UP jmenoval Jaroslava Vomáčku děkanem fakulty zdravotnických věd

Nového děkana jmenoval rektor UP na návrh fakultního akademického senátu.
Foto: Velena Mazochová
Tuesday 14 February 2017, 11:00 – Text: Velena Mazochová

Prvního března se vedení fakulty zdravotnických věd ujme její staronový děkan Jaroslav Vomáčka. Jmenovací dekret mu dnes dopoledne předal rektor Jaroslav Miller, a potvrdil tak jeho znovuzvolení do funkce pro další čtyřleté období.

Nástup do druhého funkčního období vnímá nově zvolený děkan se stejnou zodpovědností, s jakou přebíral jmenovací dekret poprvé. „Je to obdobné, i když obhájit funkci není nijak jednoduché. Člověk musí za ty čtyři roky něco dokázat, aby jej akademický senát znovu zvolil. Beru to ale rovnocenně, práce je stále dost,“ zdůraznil Jaroslav Vomáčka.

Ke znovuzvolení mu blahopřál rektor Jaroslav Miller v úvodu porady s děkany v zasedací síni Rektorátu UP. „K vítězství ve volbách gratuluji jménem svým i všech ostatních členů vedení,“ uvedl rektor při předání jmenovacího dekretu.

Jaroslav Vomáčka byl do čela fakulty zvolen 26. ledna, kdy pro něj hlasovala nadpoloviční většina členů fakultního akademického senátu. Svůj volební program a vizi rozvoje fakulty pro období 2017 – 2021 představil 18. ledna na setkání s akademickou obcí. Více ZDE.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)