Univerzita Palackého zve k debatě na téma Fake News

Zdroj: Pixabay.com
Thursday 26 April 2018, 12:09 – Text: Milada Hronová

Už ve středu 2. května se v aule pedagogické fakulty uskuteční veřejná debata o aktuální problematice dezinformací v mediální a společenské sféře. Na téma Fake News: Pravda, lži a polopravdy ve veřejném prostoru budou společně s odborníky Univerzity Palackého diskutovat moderátoři České televize.

 „Velmi vítám formát této debaty, v němž pohledy profesionálních novinářů a odborníků mohou být konfrontovány s názory studentů i dalších návštěvníků,“ řekl Karel Páral z katedry mediálních a kulturálních studií a žurnalistiky filozofické fakulty. Bude jedním z diskutujících a je přesvědčen, že právě taková setkání bezesporu tříbí kritický přístup k informacím. „Je to předpoklad pro rozpoznávání hranic mezi realitou a polopravdami, které dnes a denně zaplavují veřejný prostor,“ dodal. 

V aule pedagogické fakulty budou  v květnovém popoledni debatovat také Michal Kubal, moderátor České televize, jeho kolega redaktor a moderátor večerního interaktivního pořadu 90 ČT24 Tomáš Drahoňovský a Kamil Kopecký společně René Szotkowskim z Centra prevence rizikové virtuální komunikace Univerzity Palackého (E-Bezpečí).

Debata je určená nejen studentům, ale i široké veřejnosti. Uskuteční se 2. května od 13 hodin a pořádá ji Univerzita Palackého ve spolupráci s Českou televizí.

Více ZDE. 

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)