UPoint nespí. Funguje, prodává a plánuje

Vedoucí UPointu Anna Jánská (vlevo) a její zástupkyně Věra Judasová.
Foto: Martin Višňa
Monday 25 May 2020, 8:00 – Text: Ivana Pustějovská

UPoint, informační centrum a obchod Univerzity Palackého, po nucené „pandemické“ pauze znovu nabírá dech. Zákazníky láká především na jarní slevy, ale chystá i novinky. Třeba nový web.

UPoint je nejen obchod s upomínkovými předměty, oblečením a doplňky v univerzitním designu, ale také komunitní centrum, kam si za pět let jeho existence našli cestu jak Olomoučané, tak při svých návštěvách města i mnozí absolventi. Nucený stav vyhlášený kvůli pandemii tak zasáhl i UPoint. Shodou okolností v době, kdy chystal velké narozeninové oslavy k pátému výročí otevření.

„My jsme samozřejmě úplně ´nespali´ ani během nucené uzavírky. Fungoval náš e-shop, v němž jsme, především díky dubnovým narozeninovým slevám, odbavili rekordní objem objednávek. Zároveň jsme se věnovali záležitostem, na které v běžném provozu nemáme tolik času, jako je třeba vylepšení organizace našich skladových prostor. Především jsme ale ten čas i energii věnovali přípravě velké novinky – kompletně totiž přestavujeme webové stránky včetně e-shopu. Náš web dostane moderní kabát a především se výrazně zrychlí. Přechod plánujeme na konec prázdnin, tak nám držte palce, ať do té doby vše odladíme,“ řekla Anna Jánská, vedoucí UPointu.

Proměnu na přelomu jara a léta dozná i sortiment, postupně se obměňují některé kolekce oblečení. Chystají se například nová univerzitní trička nebo kšiltovky. Proto i teď má UPoint výhodnou nabídku na některé produkty. „Určitě se podívejte na naše stránky, nižší ceny mají některé tipy triček, mikin či dámských tílek. Nově připravujeme také slevy na spotřební a jedlé zboží, jako je kosmetika, čokoláda nebo pralinky. Mají omezenou trvanlivost, takže budeme moc rádi, když nám naši zákazníci pomohou neplýtvat a zároveň nadále podporovat naše regionální dodavatele,“ dodává Anna Jánská.

UPoint po vynucené přestávce znovu otevřel 4. května, ale fungoval jen v omezeném provozu. „První týden totiž nebylo možné zkoušet oblečení, takže naše prostory byly omezeny pouze na vstupní část. Po oba dva první týdny jsme jeli jen s minimální otvírací dobou od 10 do 14 hodin, určenou především pro osobní vyzvedávání objednávek z e-shopu. Protože zájem zákazníků je ale dost velký, od 18. května jsme otevírací dobu prodloužili, byť zatím stále omezeně, a to od 9 do 15 hodin,“ uvedla Anna Jánská.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)