V Elementu byla řeč o Game Design

Foto: Vojtěch Duda
Thursday 14 March 2024, 12:00 – Text: (luc)

Další setkání z cyklu Element Talks bylo věnované tématu Game Design. Pozvání na besedu pořádanou Vědeckotechnickým parkem UPElement Coworkingu přijali hosté z herního průmyslu. Martin Hovadík a Klára Henzlová z herního vydavatelství PLAION vysvětlili, jak zajistit, aby hry běžely nejen hladce, ale byly pro uživatele hlavně zábavné. Milan Hrycjuk z vývojářského studia Perun Creative představil základní principy tvoření UI ve hrách a podělil se s diváky o příklady z praxe z vývoje hry Hobo: Tough Life. Dabér a moderátor Richard Wágner popsal svou cestu k dabingu her Kingdom Come nebo Mafia a vysvětlil v čem se to liší od dabingu pro Netflix a HBO. Další beseda Element Talks proběhne 20. března a odkloní se od oblasti IT, gamingu i designu. Tentokrát se zaměří na téma duševního zdraví a odhalí, jak nevyhořet při podnikání.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)