Volby v listopadu

Volební komisařky MUC. Barbora Bittnerová a MUC. Tereza Sedláčková na volebním místě ve FN Olomouc. Foto: Vít Procházka
Monday 25 November 2019, 11:38

Pořádat volby do Akademického senátu v měsíci, kdy slavíme 30. výročí Listopadu, je symbolické i zavazující. Lékařská fakulta UP vybírala své nové senátory hned po čtyři dny od 11. do 14. 11. na třech různých volebních místech, tak aby byla nabídnuta možnost volby pestré komunitě studentů, lékařů, pedagogů a vědců, kteří dohromady tvoří rodinu akademické obce Lékařské fakulty. Logisticky náročného úkolu se ujal tým dvanácti volebních komisařů: čtyř akademických pracovníků a osmi pregraduálních studentů. Celkem se voleb zúčastnilo 962 oprávněných voličů (32,9 %), z toho v případě studentské komory dosáhla účast 29,7 %, v případě akademiků pak 43,3 %. Během rozhodné doby nebyly doručeny Volební komisi žádné námitky proti průběhu voleb, a tak mohly být definitivní výsledky zveřejněny dne 20. 11. 2019 na Úřední desce LF. První ustavující zasedání senátu se bude konat dne 10. prosince od 13.00 ve Velké posluchárně Teoretických ústavů. Poděkování patří všem volebním komisařům a pracovníkům děkanátu LF za svědomitou práci a aktivním voličům za důstojnou účast.

doc. MUDr. Vít Procházka, PhD., předseda volební komise

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)