Zapojte se do výzvy a darujte krev s rektorem

Ilustrační foto: Martin Višňa
Monday 10 February 2020, 14:30 – Text: Ondřej Martínek

V rámci Akademického týdne se od 17. do 21. února uskuteční další běh výzvy Daruj krev s rektorem aneb Modrá je dobrá! Již podeváté vyzýváme všechny studenty a zaměstnance Univerzity Palackého, aby přišli darovat to nejcennější, tedy svou krev. Student či zaměstnanec navíc obdrží po prokázání se ISIC kartou či průkazem zaměstnance malý dárkový balíček od UPointu a Fakultní nemocnice Olomouc.

Proč byste měli darovat? Protože bezplatně darovat krev či krevní plazmu je pocit k nezaplacení a protože věříme, že studenti a zaměstnanci univerzity by měli jít příkladem. Za posledních pět let bylo díky naší iniciativě darovat krev přes 3800 členů akademické obce. Veškeré informace o tom, zdali jste vhodným dárcem, naleznete zde. Prosíme, abyste si podmínky řádně prostudovali a předešli tak případným zbytečným návštěvám FNOL.

Registrace a bližší informace na e-mailu daruj.upol@gmail.com. Do předmětu napište, prosím, heslo DARUJ. Do těla e-mailu pak uveďte jméno a příjmení, datum narození, fakultu, kterou zastupujete, a zdali jste student nebo zaměstnanec.

Akce probíhá ve spolupráci s transfuzním oddělením Fakultní nemocnice Olomouc a iniciativou 470 ml.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)