Přehlednější, rychlejší, doplněné o řadu novinek a s důrazem na uživatelsky přívětivý e-shop, tak nově vypadají webové stránky univerzitního informačního centra a obchodu Univerzity Palackého UPoint.
UPoint letos oslavil pět let fungování. K výročí sobě i všem zájemcům nadělil novou podobu webu. „Po pěti letech existence potřebovaly naše stránky jistý lifting. Chtěli jsme vylepšit jejich vizuální podobu a přizpůsobit ji současným trendům. Především jsme ale naši pozornost zaměřili na vylepšení e-shopu, který se už dostal do povědomí jak zaměstnanců a studentů Univerzity Palackého, tak jejich absolventů,“ uvedla Anna Jánská, vedoucí UPointu.
Jak dodala, v e-shopu je nyní možné vybírat hned z několika nových položek. „Přidali jsme další kategorie, štítky a filtry tak, aby se zákazník mohl rychle zorientovat a pohodlně nakoupit. Přehlednější je také katalog knih, které je možné si pořídit v našem malém knihkupectví. Jako úplná novinka přibyla záložka Blog, kde budeme mimo jiné představovat naše dodavatele.“
UPoint myslí i na zaměstnance univerzity, pro které obchod funguje jako firemní prodejna. „Největší změnu poznají právě zaměstnanci Univerzity Palackého, kteří u nás nakupují na fakturu pro svá pracoviště. Pro ně jsme totiž vytvořili paralelní e-shop, v němž mohou pohodlně vybírat ze sortimentu a nakupovat. Informace, pro koho je takovýto prodej určen a za jakých podmínek, jsou v sekci Vnitroobchod,“ doplnila Anna Jánská.
UPoint ke spuštění nového webu připravil pro všechny i malý dárek. „Všechna trička včetně těch z UniWearCity kolekce jsme na e-shopu do konce října zlevnili o 10 %,“ připomíná zájemcům vedoucí obchodu.