Senátoři teologické fakulty zahájili přípravy na volby do „velkého“ senátu

Akademický senát CMTF zvolil členy dílčí volební komise.
Foto: Velena Mazochová
Čtvrtek 23. únor 2017, 15:30 – Text: Velena Mazochová

Na volby zástupců teologické fakulty v Akademickém senátu UP bude dohlížet osmičlenná dílčí volební komise. Na svém prvním zasedání v tomto roce o jejím složení rozhodl fakultní senát. Projednal také aktuální požadavky na evaluaci výuky a schválil návrhy některých vnitřních předpisů.

Podle schváleného seznamu bude dílčí volební komise pracovat ve složení Marcela Fojtíková Roubalová, Petr Janíček, Michal Štverák, Lukáš Gelnar, Veronika Šabatková, Tereza Otrubová, Aneta Dostálová a Adéla Sedlářová. „Komise se následně sejde a zvolí předsedu a místopředsedu. Ve spolupráci s hlavní volební komisí pak bude dál pokračovat v přípravě voleb pro funkční období 2017 až 2020,“ doplnil předseda senátu Jaroslav Franc.

Termín voleb pro zvolení dílčích volebních komisí byl pro všechny fakulty stanoven na 24. února. Návrhy kandidátů mohou členové akademické obce podávat od 27. února do 3. března, kandidátní listiny by měly být zveřejněny do 17. března. Volby odstartují o týden později a skončí 24. března. Podrobné informace jsou k dispozici na stránkách AS UP.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)