Jediným kandidátem na post děkana FZV je Jaroslav Vomáčka

Děkan Jaroslav Vomáčka byl do funkce navržen na další čtyři roky.
Ilustrační foto: Archiv Žurnálu UP
Čtvrtek 22. prosinec 2016, 11:00 – Text: Velena Mazochová

O znovuzvolení do čela Fakulty zdravotnických věd Univerzity Palackého bude jako jediný kandidát usilovat současný děkan Jaroslav Vomáčka. Rozhodly o tom návrhy, které mohla akademická obec podávat do 16. prosince. Nového děkana pro funkční období 2017 – 2021 zvolí fakultní senát na konci ledna příštího roku.

Pro nominaci Jaroslava Vomáčky se vyslovilo všech třináct návrhů, které zvláštní volební komise do stanoveného termínu obdržela. „Máme tedy jediného kandidáta. Jeho jméno bylo zveřejněno na úřední desce fakulty a začátkem ledna bude rozeslána pozvánka na jeho setkání s akademickou obcí,“ uvedl předseda komise Lukáš Merz.

Shromáždění, na kterém se kandidát na nejvyšší akademickou funkci představí, je připraveno na 18. ledna. O týden dřív budou na úřední desce fakulty zveřejněny jeho volební teze, v nichž představí svou vizi pro další čtyři roky.

Ke třetím děkanským volbám v historii fakulty se její senátoři sejdou 26. ledna. Ke zvolení je nutná nadpoloviční většina hlasů, pokud ji navržený kandidát nezíská ani v jednom ze tří volebních kol, budou vyhlášeny nové volby.

Podrobný harmonogram voleb je k dispozici ZDE.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)