Olomouc rozhlasová

Cena pro vítěze festivalu Prix Bohemia Radio. Foto: Khalil Baalbaki, Český rozhlas
Sobota 12. říjen 2024, 8:00 – Text: (red)

Rozhlas a Olomouc patří k sobě. Nejenže ve městě sídlí rozhlasové studio s dlouholetou tradicí, ale už po osmé je Olomouc i místem, v němž se koná mezinárodní festival rozhlasové tvorby Prix Bohemia Radio. Již čtyřicátý ročník soutěžní přehlídky se letos uskuteční od 13. do 17. října. Během festivalu, jehož partnerem je i naše univerzita, se postupně představí díla ve čtyřech soutěžních kategoriích: Dokument, Reportáž, Drama a Podcast. Z nich pak budou odborná i studentská porota vybírat své vítěze. Pondělí bude patřit finálovým příspěvkům v kategorii Dokument, v úterý se porota zaměří na mezinárodní sekci Reportáž, ve středu přijdou na řadu rozhlasová díla v kategorii Drama a čtvrtek, poslední den festivalu, uzavře nejnovější sekce Podcast. V této kategorii bude poprvé udělena také Cena posluchačů. Jubilejní ročník bude oproti minulým letům o jeden den delší, což se projeví především v oblasti bohatšího doprovodného programu. Kromě veřejných poslechů toho nejlepšího z rozhlasové tvorby se tak návštěvníci festivalu mohou těšit na diskuze, rozhovory se známými tvářemi, workshopy, divadelní představení, koncerty nebo novinky a trendy v oblasti rozhlasové tvorby. Podrobněji zde.

 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)