Prezentace nejlepších postupů Aurory RI na konferenci EARMA

Foto: Aurora
Úterý 2. květen 2023, 9:41 – Text: (aur)

Na konferenci EARMA (Evropské sdružení manažerů a administrátorů výzkumu) v Praze představila Marie Jadrníčková z Univerzity Palackého a Ignasi Salvadó-Estivill za Univerzitu Rovira i Virgili v Tarragoně nástroje podpory vědy a výzkumu, které byly vyvinuty v rámci univerzitní aliance Aurora. Patří mezi ně např. interaktivní mapa vědecko-výzkumné infrastruktury v Auroře nebo nástěnka pro klasifikaci cílů udržitelného rozvoje. Diskuze byla zaměřena na konkrétní postupy, které zvyšují spolupráci v mezinárodních projektech, a také na překážky při jejich vývoji a implementaci. Debatovalo se i tom, jak může společná výzkumná strategie přilákat více financování z EU. Mezi sdílenými osvědčenými postupy byly prezentovány úspěšně realizované projekty Aurory, jako je VERSA (Video gamEs foR Skills training), a společné návrhy na doktorské sítě MSCA, stejně jako informační dny a tematické workshopy. Dlouhodobým cílem je zavést na univerzitách projektové manažery (Aurora pre-award officers), kteří by se soustředili na přípravu a monitoring společných žádostí z rámcového programu Horizont Evropa. Oba řečníci jsou součástí tematické skupiny EARMA pro evropské univerzitní aliance, která prezentovala, jak mohou manažeři výzkumu přispět k jejich dalšímu rozvoji.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)