Rektor UP jmenoval Jaroslava Vomáčku děkanem fakulty zdravotnických věd

Nového děkana jmenoval rektor UP na návrh fakultního akademického senátu.
Foto: Velena Mazochová
Úterý 14. únor 2017, 11:00 – Text: Velena Mazochová

Prvního března se vedení fakulty zdravotnických věd ujme její staronový děkan Jaroslav Vomáčka. Jmenovací dekret mu dnes dopoledne předal rektor Jaroslav Miller, a potvrdil tak jeho znovuzvolení do funkce pro další čtyřleté období.

Nástup do druhého funkčního období vnímá nově zvolený děkan se stejnou zodpovědností, s jakou přebíral jmenovací dekret poprvé. „Je to obdobné, i když obhájit funkci není nijak jednoduché. Člověk musí za ty čtyři roky něco dokázat, aby jej akademický senát znovu zvolil. Beru to ale rovnocenně, práce je stále dost,“ zdůraznil Jaroslav Vomáčka.

Ke znovuzvolení mu blahopřál rektor Jaroslav Miller v úvodu porady s děkany v zasedací síni Rektorátu UP. „K vítězství ve volbách gratuluji jménem svým i všech ostatních členů vedení,“ uvedl rektor při předání jmenovacího dekretu.

Jaroslav Vomáčka byl do čela fakulty zvolen 26. ledna, kdy pro něj hlasovala nadpoloviční většina členů fakultního akademického senátu. Svůj volební program a vizi rozvoje fakulty pro období 2017 – 2021 představil 18. ledna na setkání s akademickou obcí. Více ZDE.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)