Univerzita připravila online den otevřených dveří

Foto: Vojtěch Duda, Martin Višňa, Lukáš Ondrášek
Pondělí 17. leden 2022, 12:00 – Text: Ivana Pustějovská

Chatovací platformy, videostreamy, virtuální prohlídky i třeba podcasty, to vše využilo v sobotu několik tisícovek zájemců o studium na Univerzitě Palackého. Konal se tradiční lednový den otevřených dveří, který škola vzhledem k epidemiologické situaci připravila online.

Program byl pestrý, možní budoucí studenti a studentky se mohli dozvědět vše podstatné, co je zajímalo. Na otázky jim odpovídali jak pedagogové, tak současní studenti. „Jsme velmi rádi, že i v této složité době univerzita opět oslovila několik tisíc středoškoláků a dalších zájemců, kteří se informovali o možnosti studia v Olomouci. Ti, kteří zatím váhají nebo neměli v sobotu příležitost se k nám virtuálně podívat, se stále mohou s nabídkou studia seznámit. Stačí navštívit náš speciální web www.univerzitnimesto.cz, který nabízí i 3D prohlídky univerzitních prostor, interaktivní mapy, fotogalerie nebo odkazy na sociální sítě a videa. Součástí je i průvodce přihláškou ke studiu a kompletní seznam osmi set kombinací studijních programů,“ uvedl mluvčí UP Egon Havrlant.

Jak připomenul, Univerzita Palackého každoročně eviduje až 32 tisíc přihlášek ke studiu. Ty mohou zájemci podávat na většinu studijních programů do 15. března.  

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)