Univerzitní KudyKam získal PR cenu Lemur

Repro: Žurnál UP
Čtvrtek 23. červen 2022, 16:00 – Text: Ivana Pustějovská

Univerzita Palackého výrazně uspěla v České ceně za Public Relations – Lemur, když v kategorii Digital & Social Media – Digitální komunikace získala druhé místo za KudyKam – Průvodce prváka v mobilní aplikaci UPlikace. Do prestižního profesního klání přihlašují každoročně instituce, firmy a agentury své inovativní a kreativní počiny.

Do 17. ročníku soutěže přišlo organizátorům 269 přihlášek, z nichž padesátka odborníků na public relations a komunikaci vybrala v pětadvaceti kategoriích 108 prací. V kategorii Digital & Social Media – Digitální komunikaci o pozornost porotců usilovalo ve finále pět projektů institucí a firem, kromě našeho KudyKamu byly zastoupena Komerční banka, Unilever Hellmann's a Livesport, které jsme porazili a získali druhé místo za vítěznou firmou ČEZ. Jak zaznělo při hodnocení poroty, tato kategorie nabývá při komunikaci stále většího významu.

„Mobilní aplikace a další digitální nástroje, které mohou naši studenti využívat pro pohodlnou správu svých studijních záležitostí, nabývají na významu. Jsme proto velmi rádi, že jsme získali ocenění právě v této kategorii. Stále také hledáme možnosti, jak naši UPlikaci doplňovat a vylepšovat, aby sloužila co největšímu počtu studentů, ale také zaměstnanců třeba i jako jeden ze zdrojů informací o dění na Univerzitě Palackého,“ uvedl Egon Havrlant, vedoucí oddělení komunikace UP.

Porotou oceněný KudyKam – Průvodce studenta po UP je novou extenzí UPlikace pro správu studia. Ale nejen to, nabízí uživatelům mnohem více informací. „Bedekr KudyKam interaktivní formou představuje a přibližuje studentům prostředí naší univerzity a univerzitního města Olomouce, a to prostřednictvím téměř 200 tematických pages obsahujících stovky pojmů, návodů a tipů doplněných o fotografie, externí odkazy a možnost vyhledávání dle klíčových slov. Jde o první bedekr svého druhu v ČR,“ doplnil Ondřej Martínek z oddělení komunikace UP, který průvodce obsahově připravil. O technické řešení se postaralo olomoucké vývojářské studio beecode v čele s absolventem olomoucké přírodovědecké fakulty Lukášem Novákem.

Jak Ondřej Martínek připomněl, na UP byl po více než 10 let vydáván tištěný 80stránkový průvodce, který dostávali nastupující studenti prvních ročníků bezplatně u zápisu ke studiu. V roce 2021 se obsah papírové verze příručky přesunul právě do mobilní UPlikace. Přineslo to hned několik benefitů: pro generaci dnešních studentů je mnohem přirozenější získávat informace prostřednictvím svého mobilu, univerzita ušetřila náklady za tisk a v neposlední řadě měla tato změna i pozitivní dopad na životní prostředí, protože se ušetřilo desítky tisíc stran papíru.

Záznam slavnostního večera s udělováním cen si můžete pustit zde.

LEMUR – Česká cena za Public Relations
Profesní soutěž je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations. Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, jsou koncepční, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele. UP se v této soutěži prosadila i v minulých letech, psali jsme zde a zde.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)