UPoint nespí. Funguje, prodává a plánuje

Vedoucí UPointu Anna Jánská (vlevo) a její zástupkyně Věra Judasová.
Foto: Martin Višňa
Pondělí 25. květen 2020, 8:00 – Text: Ivana Pustějovská

UPoint, informační centrum a obchod Univerzity Palackého, po nucené „pandemické“ pauze znovu nabírá dech. Zákazníky láká především na jarní slevy, ale chystá i novinky. Třeba nový web.

UPoint je nejen obchod s upomínkovými předměty, oblečením a doplňky v univerzitním designu, ale také komunitní centrum, kam si za pět let jeho existence našli cestu jak Olomoučané, tak při svých návštěvách města i mnozí absolventi. Nucený stav vyhlášený kvůli pandemii tak zasáhl i UPoint. Shodou okolností v době, kdy chystal velké narozeninové oslavy k pátému výročí otevření.

„My jsme samozřejmě úplně ´nespali´ ani během nucené uzavírky. Fungoval náš e-shop, v němž jsme, především díky dubnovým narozeninovým slevám, odbavili rekordní objem objednávek. Zároveň jsme se věnovali záležitostem, na které v běžném provozu nemáme tolik času, jako je třeba vylepšení organizace našich skladových prostor. Především jsme ale ten čas i energii věnovali přípravě velké novinky – kompletně totiž přestavujeme webové stránky včetně e-shopu. Náš web dostane moderní kabát a především se výrazně zrychlí. Přechod plánujeme na konec prázdnin, tak nám držte palce, ať do té doby vše odladíme,“ řekla Anna Jánská, vedoucí UPointu.

Proměnu na přelomu jara a léta dozná i sortiment, postupně se obměňují některé kolekce oblečení. Chystají se například nová univerzitní trička nebo kšiltovky. Proto i teď má UPoint výhodnou nabídku na některé produkty. „Určitě se podívejte na naše stránky, nižší ceny mají některé tipy triček, mikin či dámských tílek. Nově připravujeme také slevy na spotřební a jedlé zboží, jako je kosmetika, čokoláda nebo pralinky. Mají omezenou trvanlivost, takže budeme moc rádi, když nám naši zákazníci pomohou neplýtvat a zároveň nadále podporovat naše regionální dodavatele,“ dodává Anna Jánská.

UPoint po vynucené přestávce znovu otevřel 4. května, ale fungoval jen v omezeném provozu. „První týden totiž nebylo možné zkoušet oblečení, takže naše prostory byly omezeny pouze na vstupní část. Po oba dva první týdny jsme jeli jen s minimální otvírací dobou od 10 do 14 hodin, určenou především pro osobní vyzvedávání objednávek z e-shopu. Protože zájem zákazníků je ale dost velký, od 18. května jsme otevírací dobu prodloužili, byť zatím stále omezeně, a to od 9 do 15 hodin,“ uvedla Anna Jánská.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)