Vítězové si převzali Montaignovu cenu

Foto: archiv katedry romanistiky FF UP
Pátek 21. květen 2021, 16:00 – Text: (map)

Katedra romanistiky FF UP přivítala vítěze druhého ročníku Montaignovy ceny. Osobně si převzali ocenění Jakub Schindler z Gymnázia Jana Keplera v Praze, který získal první cenu, dále Emily Hoskins z téhož gymnázia, která získala čestné uznání, a Gabriela Brožová z FF UP, která získala ocenění v kategorii student/ka vysoké školy.

„Bavili jsme se se studenty o studijních plánech, o literatuře i komplikovaném multikulturním světě románských jazyků. Vzhledem k dlouho trvající epidemické situaci jsem velmi ráda, že jsme se konečně mohli potkat,“ uvedla členka poroty soutěže Kateřina Ritterová z katedry romanistiky FF UP. Hlavním organizátorem soutěže je kolega z katedry Jiří Špička. Společně s ním hodnotili nejlepší práce vedoucí katedry romanistiky Daniel Nemrava a kolegové Marie Vožďová a Jovanka Šotolová.

Soutěž o studentský esej věnující se románským literaturám je určena studentům středních a vysokých škol. Jejím cílem je povzbudit studenty v zájmu o románské literatury i v tom, aby se hlouběji zamýšleli nad literaturou, kterou čtou. Zároveň tak mají příležitost pokusit se o vlastní tvůrčí text.

Druhého ročníku soutěže o Montaignovu cenu se zúčastnilo dvaadvacet prací. Autoři šestnácti z nich jsou středoškolští studenti, šest prací poslali do soutěže vysokoškoláci. Psali jsme také ZDE.

 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)