Výrobce diáře DOLLER vystoupí s přednáškou o lifehackingu

Jiří Doležal.
Foto: Archiv JD
Středa 13. únor 2019, 8:00 – Text: Dana Jurková

Do Olomouce dorazí spoluautor motivačního diáře DOLLER Jiří Doležal. Na pedagogické fakultě bude v úterý 26. února přednášet o lifehackingu, metodách zvýšení produktivity a efektivity v práci i ve škole. Představí také nástroje výkonnějšího učení se v dnešním digitálním světě.

„Ve své přednášce se Jiří zaměří na to, jak funguje náš mozek, jak lépe organizovat čas a sebe samotné. Ukáže nám osvědčené techniky, jak získat ze svého dne maximum a přitom se zdravotně nezničit,“ uvedl za organizátory Michal Kukučka z Vědeckotechnického parku UP.

„Uvědomil jsem si, jak je důležité umět si zorganizovat čas a mít jasnou vizi. Dnes máme přes 100 000 diářů DOLLER u našich fanoušků a na firmě vidím, jak je klíčové být nastaven na celoživotní vzdělávání a zároveň znát sám sebe, mít dobrou sebeorganizaci a disciplínu,“ dodal Jiří Doležal, který vystudoval finanční obor na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Produktivní programování, sebeřízení, techniky pro lepší myšlení a více energie, pohybové aktivity v kanceláři a regenerace, to vše zazní na přednášce, kterou spolupořádají Vědeckotechnický park UP a Kariérní centrum UP pod hlavičkou UP Business Clubu. Koná se 26. února v 17 hodin v malé aule PdF UP. Více na webu Podnikání v Olomouci nebo Facebookové události.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)