Zapojte se do výzvy a darujte krev s rektorem

Ilustrační foto: Martin Višňa
Pondělí 10. únor 2020, 14:30 – Text: Ondřej Martínek

V rámci Akademického týdne se od 17. do 21. února uskuteční další běh výzvy Daruj krev s rektorem aneb Modrá je dobrá! Již podeváté vyzýváme všechny studenty a zaměstnance Univerzity Palackého, aby přišli darovat to nejcennější, tedy svou krev. Student či zaměstnanec navíc obdrží po prokázání se ISIC kartou či průkazem zaměstnance malý dárkový balíček od UPointu a Fakultní nemocnice Olomouc.

Proč byste měli darovat? Protože bezplatně darovat krev či krevní plazmu je pocit k nezaplacení a protože věříme, že studenti a zaměstnanci univerzity by měli jít příkladem. Za posledních pět let bylo díky naší iniciativě darovat krev přes 3800 členů akademické obce. Veškeré informace o tom, zdali jste vhodným dárcem, naleznete zde. Prosíme, abyste si podmínky řádně prostudovali a předešli tak případným zbytečným návštěvám FNOL.

Registrace a bližší informace na e-mailu daruj.upol@gmail.com. Do předmětu napište, prosím, heslo DARUJ. Do těla e-mailu pak uveďte jméno a příjmení, datum narození, fakultu, kterou zastupujete, a zdali jste student nebo zaměstnanec.

Akce probíhá ve spolupráci s transfuzním oddělením Fakultní nemocnice Olomouc a iniciativou 470 ml.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)